Σχετικά με τις ανακοινώσεις του Υφυπουργού ΠΟΜΕΔΙ κ. Μαγκριώτη στην Ήπειρο, οι Υπεύθυνοι Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας βουλευτές Στ. Καλογιάννης και Δ. Τσουμάνης, έκαναν την παρακάτω δήλωση:
«Καμία απολύτως δέσμευση δεν υπήρξε από πλευράς του Υφυπουργού Υποδομών κ. Μαγκριώτη σχετικά με τα υπό κατασκευή έργα στην Ήπειρο, ενώ δεν ανακοίνωσε κανένα νέο έργο.
Συγκεκριμένα:
Για την Ιόνια οδό: ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι «παρά τις καθυστερήσεις πολλά προβλήματα τα έχουμε ξεπεράσει». Η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική. Όχι μόνον υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις και κανένα συμβατικό χρονοδιάγραμμα δεν τηρείται πλέον στη σύμβαση παραχώρησης άλλα δεν υπάρχει ούτε ένα εργοτάξιο της Ιόνιας σε λειτουργία στην Ήπειρο και στην Αιτωλοακαρνανία.
Για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά: Ο κ. Μαγκριώτης αναφέρθηκε γενικά στη σημασία που έχει ο άξονας αυτός για την Ήπειρο και ότι το Υπουργείο αναζητεί πόρους για εκπόνηση πρόσθετων μελετών. Η αλήθεια είναι ότι οι μελέτες του έργου και η περιβαλλοντική αδειοδότησή του έχουν εγκριθεί από τον Αύγουστο του 2009. Το ΥΠΟΜΕΔΙ όφειλε να ετοιμάσει τα τεύχη δημοπράτησης, ενσωματώνοντας τις παρατηρήσεις της απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων και να δημοπρατήσει το έργο. Από τις δηλώσεις του κ. Υφυπουργού προκύπτει ότι το έργο έχει παραπεμφθεί στις καλένδες. Τονίζω ότι για πρώτη φορά ο κ. Υφυπουργός δεν αναφέρθηκε σε αλλαγή της χάραξης του άξονα, όπως μονότονα και λανθασμένα επέμενε σε όλες τις προηγούμενες επισκέψεις του στην Ήπειρο.
Κόμβος στην Εγνατία οδό: Ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι «θεωρεί απαραίτητη την κατασκευή κόμβου ανατολικά της πόλης των Ιωαννίνων». Αυτό όμως επαναλαμβάνεται εδώ και 1 ½ χρόνο. Αφού ο κ. Υφυπουργός θεωρεί απαραίτητο τον κόμβο γιατί δεν έχει πράξει το παραμικρό μέχρι σήμερα;
Για τον οδικό άξονα Καρτέρι Θεσπρωτίας – Πάργα: Ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι: «… ξεκινήσαμε την κατασκευή του τμήματος Καρτέρι - Πάργα μήκους15 χλμ.». Η αλήθεια είναι ότι το έργο είχε δημοπρατηθεί επί Νέας Δημοκρατίας, ακυρώθηκε επί ΠΑΣΟΚ μαζί με τη Γ’ φάση του λιμένα Ηγουμενίτσας, επαναδημοπρατήθηκε και μέχρι σήμερα δεν έχει ξεκινήσει καμία εργασία.
Για το οδικό άξονα Ηγουμενίτσα – Σαγιάδα: Δεν υπήρξε καμία δέσμευση από τον κ. Υφυπουργό και είναι άγνωστο από ποια κονδύλια θα χρηματοδοτηθεί η μελέτη και η κατασκευή του έργου.
Για τον κόμβο Ζαγορίου στην Εγνατία οδό: Ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι «αποδόθηκε στην κυκλοφορία το περασμένο φθινόπωρο το τμήμα: κόμβος Αράχθου (Ζαγορίου)- Μηλιωτάδες», ως παράπλευρο έργο της Εγνατίας. Αυτό που δεν ανέφερε ο κ. Υφυπουργός είναι ότι και αυτός ο οδικός άξονας είναι έργο της Νέας Δημοκρατίας.
«Καμία απολύτως δέσμευση δεν υπήρξε από πλευράς του Υφυπουργού Υποδομών κ. Μαγκριώτη σχετικά με τα υπό κατασκευή έργα στην Ήπειρο, ενώ δεν ανακοίνωσε κανένα νέο έργο.
Συγκεκριμένα:
Για την Ιόνια οδό: ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι «παρά τις καθυστερήσεις πολλά προβλήματα τα έχουμε ξεπεράσει». Η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική. Όχι μόνον υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις και κανένα συμβατικό χρονοδιάγραμμα δεν τηρείται πλέον στη σύμβαση παραχώρησης άλλα δεν υπάρχει ούτε ένα εργοτάξιο της Ιόνιας σε λειτουργία στην Ήπειρο και στην Αιτωλοακαρνανία.
Για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά: Ο κ. Μαγκριώτης αναφέρθηκε γενικά στη σημασία που έχει ο άξονας αυτός για την Ήπειρο και ότι το Υπουργείο αναζητεί πόρους για εκπόνηση πρόσθετων μελετών. Η αλήθεια είναι ότι οι μελέτες του έργου και η περιβαλλοντική αδειοδότησή του έχουν εγκριθεί από τον Αύγουστο του 2009. Το ΥΠΟΜΕΔΙ όφειλε να ετοιμάσει τα τεύχη δημοπράτησης, ενσωματώνοντας τις παρατηρήσεις της απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων και να δημοπρατήσει το έργο. Από τις δηλώσεις του κ. Υφυπουργού προκύπτει ότι το έργο έχει παραπεμφθεί στις καλένδες. Τονίζω ότι για πρώτη φορά ο κ. Υφυπουργός δεν αναφέρθηκε σε αλλαγή της χάραξης του άξονα, όπως μονότονα και λανθασμένα επέμενε σε όλες τις προηγούμενες επισκέψεις του στην Ήπειρο.
Κόμβος στην Εγνατία οδό: Ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι «θεωρεί απαραίτητη την κατασκευή κόμβου ανατολικά της πόλης των Ιωαννίνων». Αυτό όμως επαναλαμβάνεται εδώ και 1 ½ χρόνο. Αφού ο κ. Υφυπουργός θεωρεί απαραίτητο τον κόμβο γιατί δεν έχει πράξει το παραμικρό μέχρι σήμερα;
Για τον οδικό άξονα Καρτέρι Θεσπρωτίας – Πάργα: Ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι: «… ξεκινήσαμε την κατασκευή του τμήματος Καρτέρι - Πάργα μήκους15 χλμ.». Η αλήθεια είναι ότι το έργο είχε δημοπρατηθεί επί Νέας Δημοκρατίας, ακυρώθηκε επί ΠΑΣΟΚ μαζί με τη Γ’ φάση του λιμένα Ηγουμενίτσας, επαναδημοπρατήθηκε και μέχρι σήμερα δεν έχει ξεκινήσει καμία εργασία.
Για το οδικό άξονα Ηγουμενίτσα – Σαγιάδα: Δεν υπήρξε καμία δέσμευση από τον κ. Υφυπουργό και είναι άγνωστο από ποια κονδύλια θα χρηματοδοτηθεί η μελέτη και η κατασκευή του έργου.
Για τον κόμβο Ζαγορίου στην Εγνατία οδό: Ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι «αποδόθηκε στην κυκλοφορία το περασμένο φθινόπωρο το τμήμα: κόμβος Αράχθου (Ζαγορίου)- Μηλιωτάδες», ως παράπλευρο έργο της Εγνατίας. Αυτό που δεν ανέφερε ο κ. Υφυπουργός είναι ότι και αυτός ο οδικός άξονας είναι έργο της Νέας Δημοκρατίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου