1.02.2010

Στην Πέρδικα και με τη νέα μελέτη οι εγκαταστάσεις Φυσικού Αερίου!


Τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της Πέρδικας αναμένεται να προκαλέσει η νέα προμελέτη που κατατέθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος από τη ΔΕΠΑ και την εταιρεία «ΑΣΠΡΟΦΟΣ» και στην οποία γίνεται αναφορά για τις θέσεις «Καλύβια» και «Σόφα», στα διοικητικά όρια της Πέρδικας, στις οποίες θα κατασκευαστούν τόσο ο αγωγός φυσικού αερίου, όσο και ο σταθμός συμπίεσής του.
.
Οι κάτοικοι της περιοχής, ζητούν από τους Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που, προεκλογικά, είχαν συμπαρασταθεί στον αγώνα τους, να μετουσιώσουν τώρα σε πράξεις τα τότε λόγια τους! Ειδικότερα, ζητούν άμεσες παρεμβάσεις, από πολιτικούς, όπως ο νυν Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Σπύρος Κουβέλης, ο οποίος ως Υπεύθυνος του Τομέα Περιβάλλοντος του ΠΑΣΟΚ, είχε παρουσιάσει τις θέσεις του κόμματος για το θέμα, που τότε ήταν ενάντια στην κατασκευή των δυο συγκεκριμένων έργων στην Πέρδικα. Βασικός λόγος για τις αντιδράσεις των Περδικιωτών είναι η αλλοίωση του φυσικού κάλλους της περιοχής, αλλά και το πλήγμα, που, όπως ισχυρίζονται, θα επέλθει στην τουριστική της ανάπτυξη...

Υπενθυμίζεται, μάλιστα, ότι οι κάτοικοι είχαν εκφράσει την αντίθεσή τους και με σχετικό δημοψήφισμα στις 10 Αυγούστου 2008.

Ο ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗΣ
Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Πέρδικας σε δηλώσεις του κάλεσε τον Πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου να πάρει ξεκάθαρη θέση για το θέμα, αφού φαίνεται, ότι η Κυβέρνηση είναι ασυνεπής με τα όσα έλεγε προεκλογικά. Επανέλαβε δε την πάγια θέση όλων των κατοίκων της περιοχής, πως «δεν διαπραγματευόμαστε τίποτε και με κανέναν», ενώ απευθυνόμενος προς τη ΔΕΠΑ δήλωσε, ότι «πρέπει να βρει άλλη θέση εκτός των διοικητικών ορίων της περιοχής».Οι φορείς της Πέρδικας, τέλος, έχουν συνεχείς συναντήσεις τόσο στη Θεσπρωτία, όσο και στην Αθήνα με διάφορες Ενώσεις, ενώ στα μέσα του Φλεβάρη θα πραγματοποιηθεί ημερίδα στην πρωτεύουσα για το θέμα.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Υπενθυμίζεται, ότι ο αγωγός φυσικού αερίου και ο σταθμός συμπίεσής του είναι μέρος του ευρύτερου ελληνοϊταλικού αγωγού. Θα αποτελείται από δύο τμήματα, το χερσαίο και το υποθαλάσσιο, και θα μεταφέρει φυσικό αέριο από το Αζερμπαϊτζάν στην Ελλάδα και από εκεί στην Ιταλία. Το χερσαίο τμήμα, μήκους 590 χλμ., θα ξεκινά από την Κομοτηνή και θα καταλήγει στην Ηγουμενίτσα. Το υποθαλάσσιο, μήκους 212 χλμ. θα ξεκινά από τις ακτές της Πέρδικας και θα καταλήγει στο Οτράντο της Ιταλίας, διασχίζοντας το Ιόνιο πέλαγος σε μέγιστο βάθος 1.450 μέτρων.

proinoslogos


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΜΕ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ;
- ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΕΡΓΟ ΥΨΙΣΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ;
- ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ;
- ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ;
- ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ;
- ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΓΘΕΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ; Η΄ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ "ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ" ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ " ΝΑΙ" ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ;
ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ...ΣΥΝΤΟΜΑ