Στην κυκλοφορία δόθηκε χθες το τελευταίο τμήμα της Εγνατίας Οδού στο Νομό Θεσπρωτίας, από τον Ανισόπεδο Κόμβο (ΑΚ) Νεοχωρίου μέχρι το Ελευθεροχώρι, μήκους 9 χλμ.
Σε δηλώσεις κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στο τμήμα Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα και τα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ στο Νέο Λιμένα Ηγουμενίτσας, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, διευκρίνισε ότι πρόκειται για το πιο δύσκολο κομμάτι της Εγνατίας που κατασκευάστηκε στη Θεσπρωτία με το οποίο αντικαθίσταται η σκάλα της Παραμυθιάς, τμήμα επαρχιακού δρόμου 15 χλμ. που ταλαιπωρούσε τους δηγούς.
«Με αυτά τα νέα εννέα χιλιόμετρα ολοκληρώνουμε την Εγνατία Οδό στην Θεσπρωτία η οποία πλέον θα έχει συνεχή κυκλοφορία σε μήκος 50 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα μέχρι τον κόμβο των Σελλών. Έτσι μειώνεται ο χρόνος του ταξιδιού από την Ηγουμενίτσα μέχρι τα Ιωάννινα κατά 20 λεπτά και η απόσταση κατά 6 χιλιόμετρα», ανέφερε ο υπουργός.
Το εργο περιλαμβάνει :
- Τέσσερις γέφυρες συνολικού μήκους 1.200μ, διπλού κλάδου με πιο χαρακτηριστική τη χαραδρογέφυρα Γ4, μήκους 188μ που αποτελείται από συνεχή σύμμεικτο φορέα τριών ανοιγμάτων, η πρώτη γέφυρα αυτού του τύπου που κατασκευάζεται στην Εγνατία Οδό,
- Τέσσερις σήραγγες μήκους περίπου 2.300μ
Όπως επίσης διευκρίνισε ο κ. Σουφλιάς, για την εξασφάλιση της οδού από πιθανές κατολισθήσεις έχει διανοιχθεί στην περιοχή μία αποστραγγιστική στοά συνολικού μήκους 835 μέτρων περίπου και εσωτερικής διαμέτρου 2,00μ. Μέσα από τη στοά αυτή έχει εκτελεστεί ένας μεγάλος αριθμός ακτινωτών αποστραγγιστικών γεωτρήσεων με στόχο την απομάκρυνση των υπόγειων υδάτων για την σταθεροποίηση της περιοχής. Όπως σημείωσε, αντιμετώπιση του προβλήματος των κατολισθήσεων με τη διάνοιξη αποστραγγιστικής σήραγγας και η απομάκρυνση των υπογείων υδάτων σε τόσο μεγάλο μήκος εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη χώρα.
Η Εγνατία, επεσήμανε ο κ. Σουφλιάς, ολοκληρώνεται τους επόμενους δύο μήνες και θα μπορούμε να την διατρέχουμε από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου και ήδη έχουν δοθεί στην κυκλοφορία 271 χλμ. δρόμου.
Το συνολικό κόστος της Εγνατίας Οδού, περιλαμβανομένων και των κάθετων οδικών αξόνων, ανέρχεται σε 6,5 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 2,5 δισ. ευρώ είναι κοινοτική συγχρηματοδότηση.
Για Νέο λιμένα Ηγουμενίτσας - Έργα Β’ και Γ'Φάσης
Η Β’ φάση των έργων κατασκευής του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο, έχει προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2011. Μεταξύ των άλλων, κατασκευάζoνται:
- σημαντικά λιμενικά έργα
- 2 θέσεις πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries
- 2 Αποβατικοί σταθμοί συνολικής επιφάνειας περίπου 4.500 τ.μ. και προβλήτα 170 μέτρων
- Υδραυλικά έργα, έργα οδοποιίας, χώροι στάθμευσης, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου
Επιπρόσθετα, ήδη εκπονούνται οι μελέτες και για την Γ’ Φάση των έργων του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τον Μάρτιο του 2009 και στη συνέχεια θα γίνει η δημοπράτηση του έργου.
Η χρηματοδότηση των έργων της Γ' φάσης έχει εξασφαλιστεί καθώς έχουν ενταχθεί στην 4η Προγραμματική Περίοδο (ΕΣΠΑ) με προϋπολογισμό 90 εκατ. ευρώ.
Τα έργα της Γ΄ Φάσης περιλαμβάνουν τις ακόλουθες λιμενικές και χερσαίες εγκαταστάσεις:
- Κατασκευή νέων κρηπιδωμάτων συνολικού μήκους 610 μέτρων, για τη δημιουργία 2 ανεξάρτητων θέσεων πλαγιοπρυμνοδέτησης, για ferries μήκους έως 220m.
- Κατασκευή κρηπιδώματος μήκους 90 μέτρων για προσωρινή λειτουργία μίας επιπλέον θέσης για ferries.
- Κατασκευή νέων κτιριακών εγκαταστάσεων όπως Τερματικός Επιβατικός Σταθμός Νο 4 επιφάνειας 2.000m2 και άλλα.
Επίσης, στη Δ' Προγραμματική Περίοδο (ΕΣΠΑ) περιλαμβάνεται η χρηματοδότηση της αναβάθμισης του Οδικού Άξονα Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα τμήματα:
α) Ηγουμενίτσα - Πλαταριά και παράκαμψη Πλαταριάς
β) Κόμβος Πάργας - Γέφυρα Αχέροντα
Για τα δύο αυτά τμήματα μήκους 23,5 χλμ οι μελέτες θα ολοκληρωθούν το τέλος του 2009 και αμέσως μετά δημοπρατούνται.
γ) Κόμβος Καρτερίου - Κόμβος Πάργας μήκους 15 χλμ για το οποίο έχουν αποπερατωθεί οι μελέτες και θα δημοπρατηθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 προϋπολογισμού περίπου 30 εκατ. ευρώ.
Ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ.Αντώνης Μπέζας κατά την περιοδεία που πραγματοποίησε χθες μαζί με τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά στην Εγνατία Οδό στο τμήμα Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και στα έργα στο Νέο Λιμένα Ηγουμενίτσας, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
Για την Εγνατία Οδό
Η Εγνατία είναι ένα μεγάλο έργο υποδομής, ένα μεγάλο έργο για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και για την αναβάθμιση της στρατηγικής θέσης της Ελλάδας στη Νοτιανατολική Ευρώπη. Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα στελέχη της Εγνατίας Οδού, τις ελληνικές κατασκευαστικές εταιρίες για το πολύ μεγάλο και σημαντικό έργο που επιτελούν με την κατασκευή της Εγνατίας Οδού. Θέλω επίσης να εκφράσω τη χαρά μου και τις ευχαριστίες μου όχι μόνο γιατί παραδίδουμε σήμερα στην κυκλοφορία αυτό το δύσκολο σε κατασκευή τμήμα της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρωτία, αλλά και γιατί με τις ενέργειες των τελευταίων ετών από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ και την Κυβέρνηση γενικότερα, η Εγνατία προχωράει με ταχύτερους ρυθμούς και όλα πλέον τα τμήματα της Εγνατίας, στη Θεσπρωτία είναι ολοκληρωμένα. Η Ήπειρος προχωράει μπροστά, η Ήπειρος αναπτύσσεται, η Ήπειρος προσπαθεί με γρήγορους ρυθμούς να καλύψει τη διαφορά της από τις άλλες πιο αναπτυγμένες περιοχές της πατρίδας μας.
Για τον ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι και το θέμα της εισόδου – εξόδου από την Εγνατία
Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι στην περιοχή του Ελευθεροχωρίου δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες η κατασκευή Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων , ενός σταθμού που η δρομολόγηση και οι μελέτες του ξεκίνησαν μετά το 2005. Το αναφέρω αυτό για την αποκατάσταση της αλήθειας, επειδή κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι είχε αποφασιστεί πριν το 2004. Επίσης είναι πολύ σημαντικό για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Παραμυθιάς το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε ότι η Εγνατία Οδός Α.Ε θα κατασκευάσει πρόσθετα έργα , ώστε να επιτευχθεί η πρόσβαση (είσοδος – έξοδος) των κατοίκων της περιοχής της Σκάλας της Παραμυθιάς στην Εγνατία Οδό. Η Εγνατία είναι ένας δρόμος ανάπτυξης για όλη την Ελλάδα και για τη Θεσπρωτία.
Για την οικονομική πολιτική
Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζουμε είναι μια πολιτική η οποία και προωθεί την ανάπτυξη, και ενισχύει την κοινωνική συνοχή, και βοηθάει να αντιμετωπίσουμε τις επιπτώσεις αυτής της κρίσης που είναι μπροστά μας. Εκείνο το οποίο εγώ θέλω να τονίσω είναι ότι σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο πρέπει όλοι, και όταν λέω όλοι εννοώ και η πολιτεία και οι τράπεζες και οι ΔΕΚΟ, να συμμετέχουμε σε αυτή την κοινή προσπάθεια , να απλώσουμε ένα δίχτυ προστασίας σε αυτούς που είναι οικονομικά ασθενέστεροι, σε αυτούς που πλήττονται περισσότερο από την κρίση. Αυτό είναι που κάνουμε τουλάχιστον, από πλευράς Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών .
Για το αν η «πολιτική Αλογοσκούφη» είναι προσωπική ή κυβερνητική
Οι βασικές κατευθύνσεις τις οικονομικής πολιτικής είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης. Δε τις χαράζει μόνος του ο Υπουργός Οικονομίας τις βασικές κατευθύνσεις της οικονομικής πολιτικής. Είναι κατευθύνσεις τις οποίες αποδέχεται και εφαρμόζει, και χαράζει στο σύνολό της η Κυβέρνηση.
Για τις δημοσκοπήσεις
Οι δημοσκοπήσεις φωτογραφίζουν μια συγκεκριμένη συγκυρία. Μπορούμε να αναστρέψουμε το κλίμα και θα το αναστρέψουμε.
Για τους 151 Βουλευτές της ΝΔ
Η ΝΔ έχει εντολή και με αυτή την εντολή που έχει και την πλειοψηφία στη Βουλή εφαρμόζει το πρόγραμμά της και το έργο της για την Ελλάδα.
Για το δημόσιο χρέος
Το δημόσιο χρέος είναι μια μεγάλη θηλιά στο λαιμό της ελληνικής οικονομίας. Είναι μια κατάσταση την οποία κληρονομήσαμε από την άφρονα διαχείριση του παρελθόντος των προηγούμενων Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και μια κατάσταση την οποία προσπαθούμε να διαχειριστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΠΡΕΒΕΖΑ
Στην Δ΄Προγραμματική Περίοδο (ΕΣΠΑ) περιλαμβάνουμε την χρηματοδότηση της αναβάθμισης του Οδικού Άξονα Ηγουμενίτσα – Πρέβεζα
Συγκεκριμένα, μελετάμε ήδη τα τμήματα:
α) Ηγουμενίτσα – Πλαταριά και παράκαμψη Πλαταριάς
β) Κόμβος Πάργας – Γέφυρα Αχέροντα
Για τα δύο αυτά τμήματα μήκους 23,5 χλμ οι μελέτες θα ολοκληρωθούν το τέλος του 2009 και αμέσως μετά δημοπρατούνται.
γ) Κόμβος Καρτερίου – Κόμβος Πάργας μήκους 15 χλμ για το οποίο έχουν αποπερατωθεί οι μελέτες και θα δημοπρατηθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 προϋπολογισμού περίπου 30 εκ. ευρώ.
ΑΜΒΡΑΚΙΑ – ΑΚΤΙΟ (Μήκους 50 χλμ, προϋπολογισμός 300 εκ. ευρώ)
Έχουν τελειώσει οι μελέτες και μέσα σε δύο μήνες θα γίνει η δημοπράτηση.
Είναι δρόμος σημαντικός για την ευρύτερη περιοχή και θα κατασκευαστεί με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ . Κλειστός αυτοκινητόδρομος με ανισόπεδους κόμβους και λωρίδα ασφαλείας στο μέσον.
Σε δηλώσεις κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στο τμήμα Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα και τα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ στο Νέο Λιμένα Ηγουμενίτσας, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, διευκρίνισε ότι πρόκειται για το πιο δύσκολο κομμάτι της Εγνατίας που κατασκευάστηκε στη Θεσπρωτία με το οποίο αντικαθίσταται η σκάλα της Παραμυθιάς, τμήμα επαρχιακού δρόμου 15 χλμ. που ταλαιπωρούσε τους δηγούς.
«Με αυτά τα νέα εννέα χιλιόμετρα ολοκληρώνουμε την Εγνατία Οδό στην Θεσπρωτία η οποία πλέον θα έχει συνεχή κυκλοφορία σε μήκος 50 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα μέχρι τον κόμβο των Σελλών. Έτσι μειώνεται ο χρόνος του ταξιδιού από την Ηγουμενίτσα μέχρι τα Ιωάννινα κατά 20 λεπτά και η απόσταση κατά 6 χιλιόμετρα», ανέφερε ο υπουργός.
Το εργο περιλαμβάνει :
- Τέσσερις γέφυρες συνολικού μήκους 1.200μ, διπλού κλάδου με πιο χαρακτηριστική τη χαραδρογέφυρα Γ4, μήκους 188μ που αποτελείται από συνεχή σύμμεικτο φορέα τριών ανοιγμάτων, η πρώτη γέφυρα αυτού του τύπου που κατασκευάζεται στην Εγνατία Οδό,
- Τέσσερις σήραγγες μήκους περίπου 2.300μ
Όπως επίσης διευκρίνισε ο κ. Σουφλιάς, για την εξασφάλιση της οδού από πιθανές κατολισθήσεις έχει διανοιχθεί στην περιοχή μία αποστραγγιστική στοά συνολικού μήκους 835 μέτρων περίπου και εσωτερικής διαμέτρου 2,00μ. Μέσα από τη στοά αυτή έχει εκτελεστεί ένας μεγάλος αριθμός ακτινωτών αποστραγγιστικών γεωτρήσεων με στόχο την απομάκρυνση των υπόγειων υδάτων για την σταθεροποίηση της περιοχής. Όπως σημείωσε, αντιμετώπιση του προβλήματος των κατολισθήσεων με τη διάνοιξη αποστραγγιστικής σήραγγας και η απομάκρυνση των υπογείων υδάτων σε τόσο μεγάλο μήκος εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη χώρα.
Η Εγνατία, επεσήμανε ο κ. Σουφλιάς, ολοκληρώνεται τους επόμενους δύο μήνες και θα μπορούμε να την διατρέχουμε από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου και ήδη έχουν δοθεί στην κυκλοφορία 271 χλμ. δρόμου.
Το συνολικό κόστος της Εγνατίας Οδού, περιλαμβανομένων και των κάθετων οδικών αξόνων, ανέρχεται σε 6,5 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 2,5 δισ. ευρώ είναι κοινοτική συγχρηματοδότηση.
Για Νέο λιμένα Ηγουμενίτσας - Έργα Β’ και Γ'Φάσης
Η Β’ φάση των έργων κατασκευής του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο, έχει προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2011. Μεταξύ των άλλων, κατασκευάζoνται:
- σημαντικά λιμενικά έργα
- 2 θέσεις πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries
- 2 Αποβατικοί σταθμοί συνολικής επιφάνειας περίπου 4.500 τ.μ. και προβλήτα 170 μέτρων
- Υδραυλικά έργα, έργα οδοποιίας, χώροι στάθμευσης, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου
Επιπρόσθετα, ήδη εκπονούνται οι μελέτες και για την Γ’ Φάση των έργων του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τον Μάρτιο του 2009 και στη συνέχεια θα γίνει η δημοπράτηση του έργου.
Η χρηματοδότηση των έργων της Γ' φάσης έχει εξασφαλιστεί καθώς έχουν ενταχθεί στην 4η Προγραμματική Περίοδο (ΕΣΠΑ) με προϋπολογισμό 90 εκατ. ευρώ.
Τα έργα της Γ΄ Φάσης περιλαμβάνουν τις ακόλουθες λιμενικές και χερσαίες εγκαταστάσεις:
- Κατασκευή νέων κρηπιδωμάτων συνολικού μήκους 610 μέτρων, για τη δημιουργία 2 ανεξάρτητων θέσεων πλαγιοπρυμνοδέτησης, για ferries μήκους έως 220m.
- Κατασκευή κρηπιδώματος μήκους 90 μέτρων για προσωρινή λειτουργία μίας επιπλέον θέσης για ferries.
- Κατασκευή νέων κτιριακών εγκαταστάσεων όπως Τερματικός Επιβατικός Σταθμός Νο 4 επιφάνειας 2.000m2 και άλλα.
Επίσης, στη Δ' Προγραμματική Περίοδο (ΕΣΠΑ) περιλαμβάνεται η χρηματοδότηση της αναβάθμισης του Οδικού Άξονα Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα τμήματα:
α) Ηγουμενίτσα - Πλαταριά και παράκαμψη Πλαταριάς
β) Κόμβος Πάργας - Γέφυρα Αχέροντα
Για τα δύο αυτά τμήματα μήκους 23,5 χλμ οι μελέτες θα ολοκληρωθούν το τέλος του 2009 και αμέσως μετά δημοπρατούνται.
γ) Κόμβος Καρτερίου - Κόμβος Πάργας μήκους 15 χλμ για το οποίο έχουν αποπερατωθεί οι μελέτες και θα δημοπρατηθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 προϋπολογισμού περίπου 30 εκατ. ευρώ.
Ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών κ.Αντώνης Μπέζας κατά την περιοδεία που πραγματοποίησε χθες μαζί με τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά στην Εγνατία Οδό στο τμήμα Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και στα έργα στο Νέο Λιμένα Ηγουμενίτσας, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
Για την Εγνατία Οδό
Η Εγνατία είναι ένα μεγάλο έργο υποδομής, ένα μεγάλο έργο για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και για την αναβάθμιση της στρατηγικής θέσης της Ελλάδας στη Νοτιανατολική Ευρώπη. Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα στελέχη της Εγνατίας Οδού, τις ελληνικές κατασκευαστικές εταιρίες για το πολύ μεγάλο και σημαντικό έργο που επιτελούν με την κατασκευή της Εγνατίας Οδού. Θέλω επίσης να εκφράσω τη χαρά μου και τις ευχαριστίες μου όχι μόνο γιατί παραδίδουμε σήμερα στην κυκλοφορία αυτό το δύσκολο σε κατασκευή τμήμα της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρωτία, αλλά και γιατί με τις ενέργειες των τελευταίων ετών από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ και την Κυβέρνηση γενικότερα, η Εγνατία προχωράει με ταχύτερους ρυθμούς και όλα πλέον τα τμήματα της Εγνατίας, στη Θεσπρωτία είναι ολοκληρωμένα. Η Ήπειρος προχωράει μπροστά, η Ήπειρος αναπτύσσεται, η Ήπειρος προσπαθεί με γρήγορους ρυθμούς να καλύψει τη διαφορά της από τις άλλες πιο αναπτυγμένες περιοχές της πατρίδας μας.
Για τον ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι και το θέμα της εισόδου – εξόδου από την Εγνατία
Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι στην περιοχή του Ελευθεροχωρίου δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες η κατασκευή Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων , ενός σταθμού που η δρομολόγηση και οι μελέτες του ξεκίνησαν μετά το 2005. Το αναφέρω αυτό για την αποκατάσταση της αλήθειας, επειδή κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι είχε αποφασιστεί πριν το 2004. Επίσης είναι πολύ σημαντικό για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Παραμυθιάς το γεγονός ότι ο Υπουργός ξεκαθάρισε ότι η Εγνατία Οδός Α.Ε θα κατασκευάσει πρόσθετα έργα , ώστε να επιτευχθεί η πρόσβαση (είσοδος – έξοδος) των κατοίκων της περιοχής της Σκάλας της Παραμυθιάς στην Εγνατία Οδό. Η Εγνατία είναι ένας δρόμος ανάπτυξης για όλη την Ελλάδα και για τη Θεσπρωτία.
Για την οικονομική πολιτική
Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζουμε είναι μια πολιτική η οποία και προωθεί την ανάπτυξη, και ενισχύει την κοινωνική συνοχή, και βοηθάει να αντιμετωπίσουμε τις επιπτώσεις αυτής της κρίσης που είναι μπροστά μας. Εκείνο το οποίο εγώ θέλω να τονίσω είναι ότι σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο πρέπει όλοι, και όταν λέω όλοι εννοώ και η πολιτεία και οι τράπεζες και οι ΔΕΚΟ, να συμμετέχουμε σε αυτή την κοινή προσπάθεια , να απλώσουμε ένα δίχτυ προστασίας σε αυτούς που είναι οικονομικά ασθενέστεροι, σε αυτούς που πλήττονται περισσότερο από την κρίση. Αυτό είναι που κάνουμε τουλάχιστον, από πλευράς Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών .
Για το αν η «πολιτική Αλογοσκούφη» είναι προσωπική ή κυβερνητική
Οι βασικές κατευθύνσεις τις οικονομικής πολιτικής είναι αποτέλεσμα συλλογικής ευθύνης. Δε τις χαράζει μόνος του ο Υπουργός Οικονομίας τις βασικές κατευθύνσεις της οικονομικής πολιτικής. Είναι κατευθύνσεις τις οποίες αποδέχεται και εφαρμόζει, και χαράζει στο σύνολό της η Κυβέρνηση.
Για τις δημοσκοπήσεις
Οι δημοσκοπήσεις φωτογραφίζουν μια συγκεκριμένη συγκυρία. Μπορούμε να αναστρέψουμε το κλίμα και θα το αναστρέψουμε.
Για τους 151 Βουλευτές της ΝΔ
Η ΝΔ έχει εντολή και με αυτή την εντολή που έχει και την πλειοψηφία στη Βουλή εφαρμόζει το πρόγραμμά της και το έργο της για την Ελλάδα.
Για το δημόσιο χρέος
Το δημόσιο χρέος είναι μια μεγάλη θηλιά στο λαιμό της ελληνικής οικονομίας. Είναι μια κατάσταση την οποία κληρονομήσαμε από την άφρονα διαχείριση του παρελθόντος των προηγούμενων Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και μια κατάσταση την οποία προσπαθούμε να διαχειριστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΠΡΕΒΕΖΑ
Στην Δ΄Προγραμματική Περίοδο (ΕΣΠΑ) περιλαμβάνουμε την χρηματοδότηση της αναβάθμισης του Οδικού Άξονα Ηγουμενίτσα – Πρέβεζα
Συγκεκριμένα, μελετάμε ήδη τα τμήματα:
α) Ηγουμενίτσα – Πλαταριά και παράκαμψη Πλαταριάς
β) Κόμβος Πάργας – Γέφυρα Αχέροντα
Για τα δύο αυτά τμήματα μήκους 23,5 χλμ οι μελέτες θα ολοκληρωθούν το τέλος του 2009 και αμέσως μετά δημοπρατούνται.
γ) Κόμβος Καρτερίου – Κόμβος Πάργας μήκους 15 χλμ για το οποίο έχουν αποπερατωθεί οι μελέτες και θα δημοπρατηθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 προϋπολογισμού περίπου 30 εκ. ευρώ.
ΑΜΒΡΑΚΙΑ – ΑΚΤΙΟ (Μήκους 50 χλμ, προϋπολογισμός 300 εκ. ευρώ)
Έχουν τελειώσει οι μελέτες και μέσα σε δύο μήνες θα γίνει η δημοπράτηση.
Είναι δρόμος σημαντικός για την ευρύτερη περιοχή και θα κατασκευαστεί με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ . Κλειστός αυτοκινητόδρομος με ανισόπεδους κόμβους και λωρίδα ασφαλείας στο μέσον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου